Gwarancja i rękojmia

Zdecydowana większość oferowanych w naszym sklepie produktów jest objęta gwarancją producenta lub polskiego dystrybutora, zależenie od producenta/modelu może trwać od roku do 10lat lub może być dożywotnia. Jej okres podajemy zawsze w opisie produktu na stronach naszego sklepu. Informacja na ten temat powinna również znajdować się na metce produktu. Oprócz okresu gwarancyjnego  na metce często znajdują się informację na temat warunków gwarancji, czy gwarancja jest międzynarodowa, adresu serwisu gwarancyjnego lub adres strony internetowej producenta/dystrybutora na której informacje te zostały umieszczone. W przypadku problemów z uzyskaniem powyższych informacji, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu lub bezpośrednio z producentem/dystrybutorem. 

 

Oprócz gwarancji producenta każdy oferowany przez nas produkt, w przypadku zakupu konsumenckiego, jest objęty ustawową rękojmią sprzedawcy. Klientowi przysługuje dwuletni okres rękojmi. Rękojmia nie dotyczy wad które były jawne w momencie zakupu (np. informacja na ich temat umieszczona w opisie oferty). Klient ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany w związku z tą samo wadą).

 

Wada powinna zostać zgłoszona sprzedającemu w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej.

 

W celu dokonania oględzin reklamowanego produktu, prosimy o jego dostarczenia pod nasz adres:

 

Pawłos

ul. Browarna 16

62-700 Turek

 

tel.: 600 610 100

e-mail: sklep@bagato.pl

 

Wysyłając produkt do reklamacji, Klient ma obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć (nie oznacza to obowiązku wysłania go w oryginalnym opakowaniu).

 

Jeśli reklamacja na podstawie rękojmi została uznana, koszty jej przesyłki w obie strony, pokrywa nasz sklep. W przypadku chęci złożenia reklamacji, mogą Państwo skontaktować się z nami (np. telefonicznie: 600 610 100, drogą mailową: sklep@bagato.pl), wyślemy naszego kuriera po reklamowany produkt.

 

Do reklamowanego produktu prosimy o dołączenie:

  • opisu wady,
  • informacji kiedy i w jakich okolicznościach wada została stwierdzona,
  • swoich oczekiwań związanych z reklamacją,
  • kopii dowodu zakupu (może być to np. paragon, faktura, potwierdzenie bankowe wykonania płatności, wydruk maila potwierdzającego zakup (np. od nas lub Allegro) lub innego dokument potwierdzający zakup w naszej firmie).

 

Do reklamowanej wady produktu ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji (otrzymania reklamowanego produktu w celu wykonania oględzin). W przypadku przekroczenia powyższego terminu, reklamacja zostaje uznana za zasadną.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel